Servis

DOVOLUJEME SI UPOZORNIT NA CELOSERVISNÍ DOVOLENOU V OBDOBÍ OD 23. 7. DO 3. 8. 2018. V TUTO DOBU JE SERVIS UZAVŘEN. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

 

Příjem oprav

Reklamované zboží lze předat osobně na adrese servisu nebo zasílat poštou jako cennou zásilku. Ke zboží musí být přiloženy tyto náležitosti (bez nich nemůže být oprava provedena):

  • přesný popis vady, případně požadavek na opravu a stav výrobku (úroveň opotřebení)
  • kontaktní údaje (telefon nebo email pro odsouhlasení změny oprav a ceny)
  • záruční list, který lze v případě zboží zakoupeného v ČR nebo SR nahradit dokladem o nákupu 

Upozornění: U pozáručních oprav účtujeme poplatek za diagnostiku závady ve výši 200 Kč. V případě následného provedení opravy je tento poplatek odečten z ceny opravy. Pokud je zboží zasíláno zákazníkovi zpět poštou, účtujeme poplatek za poštovné ve výši 145 Kč.

Náhradní díly na modely hodinek, u kterých byla výroba již ukončena, jsou k dispozici ještě cca 4 roky po ukončení výroby. Naše servisní středisko Vás v případě zájmu může informovat o situaci u konkrétního modelu. Pro pozáruční servis lze využít také smluvních servisních partnerů Bering.

Seznamte se podmínkami záruky

Délka a podmínky záruky jsou uvedeny v záručních listech přiložených k výrobkům. U výrobků, které byly zakoupeny v zahraničí platí záruční doba dle podmínek uvedených v Mezinárodním záručním listu, který musí být řádně vyplněn a předložen spolu s výrobkem.

Adresa

BERING Service Centre
U Libeňského pivovaru 10
Praha 8 - Libeň
Po - Pá: 8:30 - 15:30 hod.
So - Ne: zavřeno
Tel: +420 284 821 344
E-mail: service@goldtime.cz

Přijímáme platební karty!