Servis

 

Příjem oprav

Reklamované zboží lze předat osobně na adrese servisu nebo zasílat poštou jako cennou zásilku. Ke zboží musí být přiloženy tyto náležitosti (bez nich nemůže být oprava provedena):

  • přesný popis vady, případně požadavek na opravu a stav výrobku (úroveň opotřebení)
  • kontaktní údaje (telefon nebo email pro odsouhlasení změny oprav a ceny)
  • záruční list, který lze v případě zboží zakoupeného v ČR nebo SR nahradit dokladem o nákupu 

Upozornění: U pozáručních oprav účtujeme poplatek za diagnostiku závady ve výši 200 Kč. V případě následného provedení opravy je tento poplatek odečten z ceny opravy. Pokud je zboží zasíláno zákazníkovi zpět poštou, účtujeme poplatek za poštovné ve výši 145 Kč.

Náhradní díly na modely hodinek, u kterých byla výroba již ukončena, jsou k dispozici ještě cca 4 roky po ukončení výroby. Naše servisní středisko Vás v případě zájmu může informovat o situaci u konkrétního modelu. Pro pozáruční servis lze využít také smluvních servisních partnerů Bering.

Seznamte se podmínkami záruky

Délka a podmínky záruky jsou uvedeny v záručních listech přiložených k výrobkům. U výrobků, které byly zakoupeny v zahraničí platí záruční doba dle podmínek uvedených v Mezinárodním záručním listu, který musí být řádně vyplněn a předložen spolu s výrobkem.

Adresa

BERING Service Centre
U Libeňského pivovaru 10
Praha 8 - Libeň
Po - Pá: 8:30 - 15:30 hod.
So - Ne: zavřeno
Tel: +420 284 821 344
E-mail: service@goldtime.cz

Přijímáme platební karty!